Pressemeddelelse: HB&I og Morten Skovby indgår forlig

21. august 2020 - skrevet af Kim Stroustrup - kategori: Senior

Holbæk Bold- & Idrætsforening har indgået en aftale med klubbens tidligere træner Morten Skovby, om at et større beløb, som klubben skyldte ham da han opsagde sin stilling efter oprykningen til 2. division i juni 2019, bliver eftergivet således at klubben kan fortsætte arbejdet med at skabe en slagkraftig trup til den kommende sæson.

Klubben er meget glade for Morten Skovbys imødekommenhed i forbindelse med sagen, der uden hans forståelse ville have bragt klubben i store vanskeligheder op til starten på den nye sæson. To tredjedele af spillerne fra den 28 mand store trup, som Morten dengang havde ansvaret for og som i juni 2019 sikrede oprykning med både første og andetholdet, har sidenhen forladt klubben.

HBI’s formand, Kim Stroustrup udtaler, at Morten har udvist en kæmpe forståelse for klubbens situation og takker for hans store bidrag til at vi kan fortsætte vores arbejde med at skabe gode rammer for fodbolden i Holbæk.

Det har igennem de sidste måneder været fantastisk at opleve hvordan alle vores sponsorer har støttet klubben, selv om det er svære tider for alle. Vi håber nu på at vi kan skabe noget fantastisk sammen i resten af 2020.

Ingen af parterne har yderligere kommentarer.

Kim Stroustrup

Formand Holbæk Bold- & Idrætsforening